Välilehdet

torstai 11. syyskuuta 2014

työssäoppimassa nuorisotilalla: Moi olen Sessu!

Moi olen Sessu (Susanna) ja olen 19vuotias opiskelija Kankaanpäästä. Opiskelen nuoriso- ja vapaa- ajan ohjaajaksi toista vuotta. Olen suurimman osan ajastani Kankaanpäässä, mutta virallisesti asun Porvoossa. Luonteeltani olen ilopilleri, sosiaalinen, aktiivinen, helposti lähestyttävä ja tulen kaikkien kanssa juttuun. Minulla on pitkä pinna, mutta jos suutun en ole pitkävihainen. Yleisesti haluan puhua asiat läpi mahdollisimman pian, ettei jää hampaankoloon mitään :)


Syy miksi olen Kevätkummun Nuokalla on, että olen tutustumassa työelämään ja nuorisotyöhön seuraavat kolme viikkoa. Tarkoitukseni on oppia millaista on nuorisotyöntekijän työkuva ja suunnitella/toteuttaa ohjaajuuden näyttö nuorisotilalla. Näytöllä tarkoitan, että vedän ohjelmaa nuorille, joka arvioidaan.


Odotan innolla näitä seuraavia viikkoja :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti