Välilehdet

keskiviikko 2. marraskuuta 2016

kettutyttö ja tulipallot

Hey!

Jos olet ihmetellyt kuka se uusi punapää pyörii Porvoon nuorisopalveluilla, niin se olen minä! Nimeni on Aleksandra Kuivanen, mutta nopeammin saat minun huomioni kutsumalla Aksu, koska olen enempi tottunut siihen nimeen. Kyllä Aksu, kyllä tyttö lempinimeltään Aksu.

No mitä minä täällä teen?

Olen nyt syksyllä aloittanut 10 kuukauden pituisen oppisopimusjakson Porvoon nuorisopalveluilla! Mikä oppisopimus? Elikkä opiskelen ja teen opiskelualan töitä samalla. Mitä opiskelen? Lähihoitajaksi opiskelen ja olen erikoistumassa lapsiin ja nuoriin. Niin ja siis, jos olit osallistumassa pakolaisen polkuun, niin minullahan oli vain ilkeä lääkärin rooli. Todellisuudessa olen lempeämpi :)

Mitä vapaa-aikaani kuuluu?

Kun on tällainen monipuolinen taiteilijayksilö, niin kaikenlaista.
Rakastan kirjoja ja luen välillä liikaakin. Kertokaa joku fantasia elokuva, mitä en ole vielä nähnyt… Onneksi sarjoja on vielä kymmenkunta katselujonossa. Kuuntelen musiikkia aina kun on vain mahdollista. Musiikkimakuni on todella laaja – klassisesta rokkiin. Piirtäminen, maalaaminen ja käsityöt ovat lähellä sydäntä silloin, nyt ja aina. Capoeiraakin ehdin hetken harrastaa, mikä on brasilialainen taistelutanssi. 

Kaiken suurin intohimoni on kuitenkin tulella leikkiminen! Kyllä luit oikein. Kuulun siis Porvoolaiseen tulitanssijaryhmään nimeltään Virvatulet. Nyt sopivasti syksyn pimeydessä, jos näette ihmisiä, jotka leikkivät ja heiluttavat tulipalloja, niin todennäköisesti se on meidän posse harjoittelemassa.

Asun Porvoossa 3 vuotiaan Foxi nimisen pikku riiviön kanssa. Foxi on tyttö maatiaiskissa. Koska hänen omistaja on hullu kettu-fani, elikkä minä, niin sai hän nimekseen Foxi
Jos on kysyttävää, niin oleskelen siellä Kevätkummun nuorisotalolla pääsääntöisesti. Saa ja pitää tulla moikkaamaan!









Valoa syksyyn! ♥:lla Aksu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti