Välilehdet

maanantai 14. syyskuuta 2015

Terveiset Zentrasta: Harjoittelija Pia

Tervehdys :)

Olen nuoriso-ohjaajaopiskelija Järvenpään seurakuntaopistolta, ja viimeistä loppusuoraa viedään opiskelujen suhteen. Jouluna 2015 olisi tarkoitus syödä viimeinen ateria koululla.
Mulle annettiin keväällä mahtava tilaisuus tulla työharjoitteluun nuorisotila Zentraan kahdeksitoista viikoksi ja tässä sitä nyt ollaan. Aika paljon jännittää, mutta olen aina viihtynyt nuorten parissa ja myös kuullut että Porvoolaisnuoret on ihan nastaa porukkaa, eli tälle jännitykselle tuskin on aihetta.

Minä, eli Pia, olen syntynyt täällä Porvoossa 70-luvulla ja ehtinyt elämässä jo monenmoista. Muutama vuosi sitten päätin vaihtaa alaa ja nuorisotyö tuntui hyvältä ajatukselta (olinhan ehtinyt muutaman viikon nuorempana olemaan silloisessa nuorisotila Introssa). Ympyrä on siis sulkeutunut.

Kotoa multa löytyy aviomies, 13-vuotias poika ja Pete-kissa. Tykkään käydä metsässä samoilemassa ja muutaman kerran vuodessa käyn vähän pitemmillä vaelluksilla. Matkustaminen on myös lähellä sydäntäni.

Uskon että tästä muutaman kuukauden jaksosta Porvoon nuorisopalveluissa tulee mielenkiintoinen ja antoisa.


Törmätään Zentrassa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti