Välilehdet

perjantai 25. syyskuuta 2015

työharjoittelua nuorisotyössä

Moikka kaikille! 

Olen Heini, 20-vuotias nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaopiskelija Joensuusta. Nyt suoritan viimeisen kouluvuoteni työssäoppimalla ja ensimmäisen jakson olen Porvoon nuorisopalveluilla, Kevätkummun nuorisotalolla. Minut voi siis nähdä siellä touhuamassa syyslomaan asti.

Olen aina tiennyt, että haluan työskennellä lasten ja nuorten parissa, joten nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajan opinnot oli helppo valinta lukion jälkeen. Mielestäni parasta tässä koulutuksessa ja työelämäsä on sen monipuolisuus. Aina oppii uutta, eikä mikään päivä ole täysin samanlainen. Olen saanut harjoittelun aikana kokemuksia ja tietoa nuorisotyön erilaisista toimintamuodoista. Olen osallistunut mm. 7-päiviin, ryhmäytyksiin, tilatoimintaan sekä koulupäivystykseenkin.

Jakso alkaa olla loppuvaiheessa ja olen saanut uusia tuttavia sekä hauskoja kokemuksia! Työssäoppimispaikkana nuorisotalo on ollut toiveitani vastaava, osin se on jopa ylittänyt odotukseni :) Kiitos jo etukäteen kaikille joiden kanssa olen saanut toimia.

Hyvää syksyä jokaiselle!



Terkuin, 

Heini




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti