Välilehdet

keskiviikko 13. syyskuuta 2017

Heippa kaikille!


Nimeni on Jonna ja aloitin elokuun lopussa nuorisotyöntekijän hommat täällä Porvoossa. Hommat on lähtenyt kivasti käyntiin ja pakko kyllä sanoa, että mulla on aika kiva tiimi täällä Gammelbackan nuorisotila Kertsissä. Olen 23-vuotias ja asun Hyvinkäällä. Valmistuin vuonna 2015 nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja nuorisotöiden lisäksi olen ollut töissä mm. ala-asteella ja kuntosalilla. Päivätöiden lisäksi olen tehnyt myös mallin ja tanssijan töitä.









Tanssi on lähellä sydäntä ja se on ollut rakas harrastus jo 16 vuotta. Noiden vuosien aikana tanssia on tullut harrastettua ihan vain harrastus mielessä, sekä ihan kilpatasolla. Parhaimmillaan viikossa on ollut 15 eri tanssituntia ja kisamatkat siihen päälle. Viime kesänä osallistuimme taas yhden ryhmän kanssa Performing Arts-kisoihin, joissa kisaa satoja eri ryhmiä SM-tasolla. Kesän kisoista taskuun jäi muodostelma sarjasta 6. sija. SM-kisat ovat kerran vuodessa ja aluekilpailuja on useampi vuoden aikana.  Aluekisoissa Varsinais-Suomi on ollut voittoisaa aluetta, sillä joka vuosi siellä on sijoituttu 3 parhaan joukkoon. Viimeisimmissä Turun Magic Move- kisoissa sijoituimme oman sarjamme ja koko kilpailun ensimmäisiksi, sekä saimme kunniamaininnan hyvästä koreografiasta. Voitto oli toivottu, sillä nuo kyseiset Turun kisat jäivätkin sitten viimeisiksi aluekisoikseni. Ainakin toistaiseksi! ;)










Tanssimisen lisäksi tykkään liikkua ihan muutenkin vain ja olen suuri korttipelien ja lautapelien ystävä. Parhaimpia pelejä mielestäni ovat kaikki Disney-aiheiset pelit, sillä olen suuri Disney-fani. Pelaaminen on mielestäni mukavaa ajanvietettä keskustelujen lomassa. Myös Playstationin peluu on mielekästä puuhaa. Pidän eniten tasohyppelypeleistä, kuten esimerkiksi LittleBigPlanet. FIFA, NHL tai sotapelit eivät kuitenkaan ole minun palani kakkua. Pelaamisen lisäksi käytän paljon somea. Instagramiin en kuitenkaan vieläkään ole eksynyt, mutta Snapchat on sen sijaan ahkerassa käytössä. Jos itse kuulut myös Snapchattaajiin, niin lisää ihmeessä profiilini käyttäjätunnuksella jonna_kertsi.


Minuun voit törmätä useimmiten Kertsissä, joten ota kaverit mukaan ja tule moikkaamaan!
Iloisiin tapaamisiin,

Jonna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti