Välilehdet

perjantai 20. joulukuuta 2013

Nuvan puheenjohtajan mietteitä

Heippa kaikille.

Minulla on ollut huikean antoisa vuosi nuorisovaltuuston
puheenjohtajana. Olen Oppinut PALJON, tavannut uusia ihmisiä ja saanut
vaikuttaa asioihin.Vuosi sai arvoisensa päätöksen, kun kaupunginjohto
kysyi, että haluaisinko esittää kaupungintervehdyksen itsenäisyyspäivän
juhlassa. Mietin hetken, että oliko tosiaan minua pyydetty, mutta
sähköpostissa mainittiin nimeni joten kyllä se minulle oli.

Ensimmäisenä juoksin äidin luo ja kerroin asiasta. Äidin kanssa sitten
pohdimme, että mitä vastaisin pyyntöön. Itselläni ei Ollut
epäilystäkään, että menisinkö pitämään puheen. TOTTAKAI MENEN!

Se, että kaupunginjohto valitsi juuri minut pitämään tervehdyksen oli
minulle suuri kunnia ja mieletön tilaisuus sekä kokemus. Kaikista
hassuinta oli se, että minua ei jännittänyt, mutta se johtui varmasti
siitä, että olin itse tyytyväinen puheeseeni. Itsenäisyyspäivän juhla
oli hieno ja onnistunut kaikkien osalta.


 



Lisätietoja saat Porvoon nuorisovaltuuston toiminnasta http://www.nuvaporvoo.fi/


Terkuin Nea Hjelt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti