Välilehdet

torstai 12. toukokuuta 2016

Me ei olla mitään toimistorottia!

Moi!

Minä olen Pirjo ja olen nuorisotyötekijä kohdennetussa nuorisotyössä. Tänään oli minun vuoro tehdä blogikirjoitus. Päätin ottaa kameran mukaan, kun lähdin kollega Maran kanssa katsomaan mitä kaupungilla tapahtuu kauniina kesäpäivänä. Kutsumme sitä jalkautuvaksi nuorisotyöksi.


Tässä me, minä ja Mara! Mara eli Maria Rauha on töissä suomalaisella seurakunnalla erityisnuorisotyönohjaajana. Huh huh, näitä meidän nimikkeitä. 


Mitäs me siis tehdään työksemme…


Me seisomme nuoren rinnalla. Yksin ei tarvitse olla.
Nuorisotyöntekijä tukee nuorta!


Me ohjataan ja neuvotaan... iloisella mielellä, tietysti!

Kohdataan ja jutellaan

Aina ajantasalla. Löydät meidät myös somesta.

Nuorisotyöntekijä etsii avun tarpeessa olevia nuoria!

Auttaa kriisitilanteessa

Jakaa raskaan taakan. Yhdessä on kevyempi kulkea.

Rakentaa nuoren kanssa turvallista ja vakaata tulevaisuutta

Yhdessä kasataan palikat järjestykseen

Nuorisotyöntekijä on nuoren äänitorvi

Siellä missä nuoret


Nuorisotyöntekijän kanssa voi jutella kaksistaan luottamuksellisesti



Tässä osa siitä, mitä me tehdään työksemme. Onneksi meillä on toisemme, sillä tätä työtä ei tehdä yksin. Kiitos Maralle kivasta parituntisesta kadulla!

Nykäisethän hihasta, jos sinulla on kysyttävää tai haluat vain jutella. Olemme sitä varten, teitä varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti